May 3, 2008

4- Mobil pazarlama kampanyası ölçümlenmesi

Mobil pazarlama ölçülebilirdir:
Mobil pazarlamanın en önemli avantajlarından biri kime, ne zaman, nasıl ulaştığınızı ölçümleyebilmeniz ve anlık olarak görüntüleyebilmenizdir. Aynı zamanda ulaştığınız kişilerin ne kadarının, ne zaman, hangi sebeple geri dönüş yaptığını ölçümleyebilirsiniz.
Pazarlama planlarınıza yön verecek, bir sonraki reklam kampanyanızda kullanacağınız değişkenleri belirlemenize yarayacak verilere en maliyetsiz şekilde mobil pazarlama ile ulaşabilirsiniz.
Diğer mecralarda ulaştığınız kişi sayısını yaklaşık olarak tespit edebilirken, Mobil Pazarlama’da ulaştığınız ve size geri dönen kişilerin sadece sayısını değil kim olduklarına dair detaylı bilgileri de toplayabilirsiniz.
Mobil pazarlamanın ölçümlenebilir olmasının yanında kendisinin de bir ölçümleme aracı olduğunu ve anket çalışmaları yürütmek için ideal bir platform olduğunu da vurgulamak gerekir.

No comments:

Post a Comment