10 Feb 2012

Avea Labs Müşteri Deneyim Merkezi

Avea da Turkcell 7. his benzeri merkez kurmuş. Adına da Avea LAbs Müşteri Deneyimi merkezi demişler. İşte basın bülteni:

Avea Üst Yöneticisi (CEO) Erkan Akdemir, "Avea Lab Müşteri Deneyim Merkezi'nin teknolojinin sokaktaki insanla olan mesafesini azaltmak amacıyla insanları teknolojiye değil, teknolojiyi insanlara götürmek üzere geliştirilmiş bir planın parçası olduğunu belirterek, "Bu merkezde farklılaşmak isteyen ve teknolojiyi en yakın dostu gören her sektör için istedikleri uygulamayı geliştirebiliriz" dedi.
Ümraniye'deki Avea Teknoloji Merkezi'nde "Avea Labs Müşteri Deneyim Merkezi"nin tanıtımı amacıyla düzenlenen toplantıda konuşan Akdemir, bu projenin "Teknoloji Hayal Gücünün Emrinde"sloganıyla bir teknoloji şirketi olarak geleceğe yön verecek uygulamaları geliştirmekten büyük mutluluk duyduklarını ifade etti.
Türkiye'de bir ilke imza atan bu merkezle, bir teknoloji şirketi olarak, teknolojinin günlük hayata kattığı ya da katabileceği değeri uygulamalı olarak göstermek istediklerini ifade eden Akdemir, "Merkezimiz teknolojinin sokaktaki insanla olan mesafesini azaltmak amacıyla insanları teknolojiye değil, teknolojiyi insanlara götürmek üzere geliştirilmiş bir planın parçası. Bu merkezde farklılaşmak isteyen ve teknolojiyi en yakın dostu gören her sektör için istedikleri uygulamayı geliştirebiliriz" diye konuştu.
Akdemir, 1,5 milyon TL'lik ek maliyetle kurdukları bu merkezin hayallerin geleceğe dönüştüğü bir yer olacağını söyledi.
En son teknolojilerinin burada görücüye çıkacağını belirten Akdemir, buranın teknolojideki trendleri belirleyen yer olacağının altını çizdi.
Akdemir, burada şirketlerin ihtiyaç ve beklentilerine dönük özel çözümler üretme şanslarının olduğunu vurgulayarak, "Teknolojiyi, bilgiyi, ilhamı, gerçekten paylaşmak budur. Bugün olduğu gibi, bundan sonrada yeniliklerimizle ve ilklerimizle karşınızda olmaya ve paylaşmaya devam edeceğiz" dedi.
-Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin-
Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin de, bu projeyle ilgili duyduğu heyecanı belirterek, ARGE merkezini kurarken inandıkları şeyin, geleceği tasarlayarak teknolojide söz sahibi olabilmek olduğunu söyledi.
Teknoloji şirketi olarak görevlerinin "mobiliteyi" artırarak hayatı kolaylaştırmak olduğunu anlatan Şahin, tüm paydaş ve müşterilerinin hayatlarında teknoloji ile değer yaratmak için alanında halen Türkiye'nin ilk ve tek lisanslı Avea ARGE merkezinde 220 mühendisin bu amaçla çalıştığını ifade etti.
Avea Labs'in birinci yılında bu merkezi Türkiye'ye hediye etmekten gurur duyduklarını vurgulayan Şahin, şunları kaydetti:
"Yaklaşık 6 aylık yoğun bir çalışmanın ardından kurulan merkezde finanstan, eğlenceye, akıllı evden, akıllı şehre, eğitimden yerel yönetimlere kadar pek çok sektörü ve kurumu ilgilendiren konsept uygulamalardan örnekler sergileniyor. Şu an için 6 farklı bölümden oluşan 'Avea Labs Müşteri Deneyim Merkezi'nin kuruluşunda 15 kişilik bir mühendis ekibi görev aldı."
Şahin, yapay zeka uygulaması olarak geliştirilen Türkiye'nin ilk sanal asistanı olan "Rıfkı"nın da ARGE mühendisleri tarafından tasarlandığını söyledi.
Geliştirdikleri çalışmalarla rakiplerinden farklılaşmayı hedeflediklerini anlatan Şahin, bu merkezin üniversite öğrencileri tarafından da ziyaret edilebileceğine dikkati çekti.
Konuşmaların ardından Akdemir ve Coşkun basın mensuplarına "Avea Labs Müşteri Deneyim Merkezi"ni uygulamalı olarak tanıttı.






No comments:

Post a Comment

Selected mobile marketing news: