- Mobil pazarlamanın bağlayıcılığı daha fazladır; kişiye özeldir; sosyalleşmeyi destekleyen, daha içten ve arkadaşça bir mecradır.
- İletişim mesajınız kalabalıktan sıyrılır ve direkt olarak hedef müşterinizin avucuna gider.
- Tam olarak müşteri kontrolündedir, onlar sizin markanızla kendi istedikleri, kendi ayırdıkları zamanda iletişime geçerler.
- Mobil pazarlamayı izinli olarak kullandığınız sürece, sadece sizinle iletişimde olmak isteyen tüketiciler mesajınıza muhatap olurlar.
- Tüketiciler markanızla onlara özel ve kişisel bir deneyim yaşarlar.
- Mobil pazarlama penetrasyonu ve teknolojilerin gelişimi ile geleceğin mecrasıdır.
May 3, 2008
1. Neden Mobil Pazarlama?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment