- Mobil pazarlamanın bağlayıcılığı daha fazladır; kişiye özeldir; sosyalleşmeyi destekleyen, daha içten ve arkadaşça bir mecradır.
- İletişim mesajınız kalabalıktan sıyrılır ve direkt olarak hedef müşterinizin avucuna gider.
- Tam olarak müşteri kontrolündedir, onlar sizin markanızla kendi istedikleri, kendi ayırdıkları zamanda iletişime geçerler.
- Mobil pazarlamayı izinli olarak kullandığınız sürece, sadece sizinle iletişimde olmak isteyen tüketiciler mesajınıza muhatap olurlar.
- Tüketiciler markanızla onlara özel ve kişisel bir deneyim yaşarlar.
- Mobil pazarlama penetrasyonu ve teknolojilerin gelişimi ile geleceğin mecrasıdır.
May 3, 2008
1. Neden Mobil Pazarlama?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
- London Eye launches year-long "Iconic Ride" campaign - Mobile Marketing Magazine - 4/9/2025 -
- Squared.io launches PROTECT to enhance ad control - Mobile Marketing Magazine - 4/9/2025 -
- News Archives - Telemedia Online - 4/9/2025 -
- Your Blueprint to Marketing in China in 2020 (Chinese New Year Special) - Spiceworks - 1/7/2025 -
- Three UK launches #TalkMoreThanFootball with Peter Crouch - Mobile Marketing Magazine - 4/7/2025 -
No comments:
Post a Comment